Work

God morgon snyggingar!

Idag var det segt att gå upp. Hade gärna haft lite mer sovmorgon men men de kommer ju på tisdag ;) Idag är det jobb som står på schemat. 11.00-18.00 så ganska lång dag idag med och lika så kommer de bli i mon. Men jag är himla glad över att jag har en hel del jobb framför mig nu. Känns skönt att man vet att man jobbar hårt nu innan jul så man är värd att vara ledig sen i en månad. ¨

Sen ikväll kommer ju min lilla bus hem. Har saknat honom så de ska bli mysigt. Det rullar på väldigt bra ändå nu när han är borta på vardagarna, men vi pratar ju varje dag och de så de är nog därför de funkar så bra.
Men nu ska han ju bara tillbaka till karlsborg nästa vecka med sen är han ju ledig i 2 månader den gottegrisen ;)
Nehe nu blir det snart att gå bort till jobbet. Take care babes!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback