Vissa människor, vad kan man säga ?!

Idag var det ganska mycket folk på a6 men ändå så inte lika mycket som jag hade trott de skulle vara. Men något jag inte fattar varför vissa människor ska vara så fruktansvärt jobbiga. Uppe på a6 roppar dom ju ut att a6 stänger, men ändå så fattar visst inte folk de. Idag blev vi inte av med dom förrens vid kvart, 20 över. Bara för att dom har tid att ta de lugnt så vill ju vi som ståt där en hel dag bara hem vilket dom inte verkar fatta!
Gör mig lite sur faktist. Dom kan ju tänka på oss lite med ;)

Nu ska jag slänga i min lite mat och byta om sen blir det att bege sig till Jespers farmor en sväng, och sedan sova i habo. I mon blir det att ta den sista sprutan och sedan köpa systemkamera förhoppningsvis :) Ska bli skönt att bli av med sprutorna och även att skaffa en riktiigt bra kamera :D Nehe godingar vi får höras senare.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback