Tidig morgon!

Good morning babes!

Har inte gått upp så här tidigt på länge. Och det känns med ska ni veta. Är så himla trött. Ska nämligen åka iväg till dokton vid 8 sen efter det blir det hotell frukost med älsklingen innan jag börjar jobba och han åker tillbaka till karlsborg igen för sitt jobb. Idag blir det mellan 10.00-19.00 på stan och min sista jobb dag innan en dags ledighet ;)

Tänkte även ta och lägga upp några bilder från bowlingen i lördags! Det ver en super trevlig kväll och gissa vem som vann två öl på öl bowlingen med. Joho de va jag :) Haha galet grym var jag för en gångs skull. Efter bowlingen åkte vi en sväng till scandic och tog något gals vin. Va hade tänkt att gå till karlssons med men jag, Caroline och Anika var innen och vände sen åkta jag och älsklingen hem. En helt lagom kväll var det verkligen!
















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback