Tiden bara försvinner ?!

God morgon snäckor!
Idag var det lika vit och mysigt uta ändå, men när ska snön komma! Det är ju en sån mårgon man vill vakna upp till med massa snö som ligger som ett täcke på marken och träden! Men men det kommer väl.
Idag fick jag lite sovmorgon men det blir jobb idag igen! Idag blir det mellan 13.00-18-00, ganska skön tid ändå.
 
Kan bara inte fatta att det redan är torsdag, veckorna bara rusar  iväg ju, eller håller ni inte med ?! Har nog aldrig kännt att tiden gått så fort som den gjort den senaste tiden. Men jag är ju bara glad att tiden går fort för i övermån (lördag) kommer äntligen Julia gumman hem , sen är det jul och nyår sen åker vi ju i en månad och medans vi är borta jag och älsklingen så fyller jag ju 20 år med :) Så lie finns det allt att se fram emot så då gör det inget att tiden rullar på.
Men ha en bra dag! Take care babes!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback