Sjukling!

God morgon snyggingar!

Nu har jag just vart på vårdcentralen och kollat så jag inte har lunginflamation eller halsflus, och sån tur är så hade jag inte de :) Hade bara åkte på ett stort virus. Så idag fick de inte bli något jobb tyvärr. Hatar att ringa och säga att man tyvärr inte kan komma. Det ställer till de så för dom så dom måste hitta någon annan som kan jobba och bla bla. Det var ju inte som i skolan om man säger så. Min röst är fortfarande helt kraslig så man knappt hör vad man säger. Så idag blir det att bädda ner sig och inte säga ett pip ;)

Så nu har jag laddat upp med massa tabletter och nässpray så jag kan piggna till tills i mon då jag har jobb igen ! Vill inte missa en dag till. så förhoppningsvis så är jag lite piggare imon så jag kan gå :) Men ha en bra dag så länge så hörs vi lite senare.


Kommentarer
Postat av: Alexandra

ja, det fick jag :D riktigt skönt. Och du din stackare är sjuk, se till och bli frisk! på julafton kan du inte vara sjuk ju, hehe. Krya på dig söto...

2009-12-22 @ 11:12:19
URL: http://alexandrawandeby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback