Pepparkakor

Idag blev det en heldag med Ewa, hon åkte nämligen nyss från mig! Det har vart en jätte mysig dag! Vi började på a6 och gick runt där ett tag och kollade lite. Sen efter det blev det pepparkaks bak. Haha jag förstår varför jag närstan aldrig bakar pepparkakor längre. Det är bårde svårt och dom blir ju inte så snygga precis ;) Men kul hade vi och mysigt var det med pepparkakor och julmusik. Sen efter de så blev det lite tjöt innan hon begavs sig iväg. Så tack Ewa för idag ;)

Nu ska jag snart gå och lägga mig. Blir en lång dag i mon med jobb och kommer ju fortsätta med jobb tills på måndag kväll. Så nu blir det nog tidiga kvällar för min del. Men ska bli skönt de med för just nu känner jag mig redigt trött och seg.










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback