Nikon 3000 .

Idag har det vart fullrulle. Vaknade av att Jespers kära mamma kom och väckte oss eftersom vi hade råkat försova oss. Vi skulle nämligen vara och ta våran spruta vid 10.30 och hon vckte oss vid 9.15. Det tar ju en halv timme in till stn här från habo typ så de vara bara att skynda sig in i duschen och sen iväg :) Sen efter det åkte vi till bankeryd och kollade på en kamera. Så nu är systemkameran min. En Nikon 3000 blev det. En riktigt bra kamera så nu kan ni vänta er fina ilder från tahiland sen.

Sen har vi vart och lunchat med pappa min en sväng och sen efter det blev det bnken. Så nu har jag löst in mina skatte pengar så dom inte brinner inne. Jag och plutten kom just hem till habo så nu ska vi snart sätta på en film och bara ta de lugnt innan vi åker hem till min en sväng, för senaree bege oss in till stan. Jag ska in och fika med Alexandra, vilket ska bli mysigt och plutten ska jag lämna av hos Lucas :)
Nehe godingar hörs senare, nu blir det att plugga på kameran lite.




Bild: Jag och Jesper i sommras.



Bild: Jespers söta mamma Anne och jag i sommras!

Jesper hade laggt in massa fina bilder från i sommras. Så jag tänkte bjuda på tv av dom! Tyckte dom var fina och det ser så skönt ut med alla dessa ljusa färfer. Längtar verkligen tills sommaren nu, men det kommer ju gå fort. Men får ju lite sommar känsla om bara två veckor :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback