Ledig!

Kom hem för ett tag sen efter att ha gjort naglarna. Dom blev jätte fina , vintriga och fina :) Så de fick bli silver glittriga tippar med vitt mönster på ringfingrarna! Känns skönt att ha dom fina ingen. Nästa gång jag ska göra dom är dagen innan jag åket till värmen :)

Älsklingen kom just hem och överraskade mig. Han slutade tidigare och kom hem vid lunch. Så vi har just ätit pizza och myst, så nu har lilla plutten somnat i soffan i jämte mig ;)
Vid 3 tiden ska jag in och träffa Julia stumpan. Vi ska göra pepparkaks hus och göra jul godis. Ska bli super mysigt att ha en mysdag med julpyssel. 
Och senare ikväll blir det bara mys med min älskling innan det är dags att sova för i mon blir det en stressig dag. Ha de bra snyggingar!


Kommentarer
Postat av: ida

tur att du kunde fixa till dom efter din hårda insats i bowlingen, blev jättefina :)

hoppas de går bra på jobbet i helgen och att kunderna inte springer ner er. puss

2009-12-18 @ 18:13:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback