Kvälls fika

Kom just hem från en jätte mysig kvälls fika med Julia :) Hon hade ju stängningen idag så jag mötte upp henne vid 8 på stan! Så vi gick till Johans för en gångs skull och fikade vilket var mysigt! Haha som vanligt var det en hel del att prata om och särskillt om vad som har hänt de sista nu när hon vart borta och hon har beröttat om hela sin resa! Lätt verkligen helt underbart och får mig att längta ännu mer nu. De va skönt att få hem busan igen helskinnad så man vet att allt har gått bra.

Nu blir det sängen för min del snart. Är ganska trött och seg eftersom det blev en tidig morgon idag. Och i mon blir det mys med Ewa på dagen. Hon kommer en sväng och då blir det en tripp till a6 och sen baka pepparkakor. Mysigt va?! Nehe mina kära läsare. sov så gott.


Bild: Julia och jag i sommras.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback