Julklappar

Nu är min lilla pärla fixad och jag kom hem för en stund sen. Så nu har jag just slagit in alla mina julklappar som jag hade kvar att slå in. Jag vet inte vad som har tagit åt mig men jag längtar efter julen i år. Det brukar jag faktist inte göra lika mycket längre men detta året verkar det som barn känslan har kommit tillbaka till kroppen.

Så nu tänkte jag städa upp lite här hemma och vänta på att lilla Julia ska höra av sig ikväll efter hennes jobb. Som ni märkte blev dagen inte desamma som tänkt men den blev mysig och bra ändå. Har vart skönt att bara vila upp sig för det kommer bli mycket jobb nu. Onsdag-måndag så de blir en del jobb timmar och det är ganska långfa dagar med.




Bild: Google.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback