Julgran!

Kom just hem efter en mysig fika med Julia. Möte upp henne på stan så gick vi och åt lite och pratade. Haha båda var rätt sega så munnen gick kanske inte lika mycket som vanligt men om man tänker efter så var det kanske så som alla andra pratar ;)

Efetr de åkte vi upp till a6 för att köpa en gran. Haha tur att jag hade med henne säger jag bara för hade inte fått in den i bilen alldeles själv. Så det var ganska kul ändå att handla julgran eller vad säger du Julia! Så nu ska jag och pappa ta in granen så jag kan sätta igång och pynta den. De ska bli så himla mysigt!






Världens bästa Julia med våran fina gran. Haha tur att man hade henne idag om man söger så ;) Det gjorde vi bra gumman allt. Får vi göra till en tradition sen tycker jag ;)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback