Inte likt mig!

I helgen gjorde jag någt som absolut inte är likt mig. Tro de eller ej men jag Johanna Holmer köpte 3 böcker. Haha ni som känner mig vet att jag inte läser böcker. Jag har läst ut en bok i hela mitt liv. Tycker verkligen inte om att läsa böcker men jag tänkte ge det en chans faktist. Så jag köpte alla 3 böcker från twilight, eftersom jag gillar filmerna så tänkte jag att kanske böckerna var bra med.
Köpte mest böckerna för att ha med mig till thailand faktist. Tänkte att man kanske får lite mer ro av att läsa där än här hemma ;) Haha får väl se om jag läser ut någon av dom.


Kommentarer
Postat av: anna

men johanna, fyran då?? det är ju den som är absolut bäst!!!

2009-12-15 @ 14:21:57
Postat av: Sandra, Jönköping

Det ska finnas en 4:e bok också tror jag ^^ xD

2009-12-15 @ 15:14:22
Postat av: Karro

Det finns en bok till, det är den sista och bästa, "så länge vi båda andas" Den måste du läsa, kunde inte blivit ett bättre slut! :)

2009-12-15 @ 17:42:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback