Im back

Hej älsklingar!

Nu är jag tillbaka igen. Som ni säkert känner igen så har jag haft fullt upp både med jobb och familj de senaste dagarna. Började med i onsdags dagen innan julafton då det var jobb mellan 11.30-19.00 och sen efter det så var det bara hem och äta lite jul skinka och jul gröt innan vi hoppar ner i tunnan! Vi har ju som traditon att bada tunnan kvällen innan julafton! Vilket är så himla mysigt.

Torsdag: Hade en jätte mysig julafton helt och hållet. Började med en mysig julfrukost hela familjen plus Joel och Jesper. Så mysigt när all är med. Sen åkte plutten hem till sin familj och firade där. Så var vi kvar hemma och hade de mysigt, kollade på kalle anka, öppnade julklappar och bara njöt. Senare på kvällen åkte jag hem till plutten och hans familj och sov över där och mös. Fick massa fina julklappar och var hel nöjd. Så kommer visa er lite av mina favoriter lite senare sen.



Paket ska de va



Systrana holmer.

Fredag: Vaknade upp hos plutten och åt en riktigt mysig frukost hos dom sen kom hans farfar med familj och så hade vi de trevligt där tills jag var tvungen att åka hem. För vid 17 tiden så kom alla mina kusiner som vi inte har träffat på så himla länge! Så vi samlade ihop alla och åt god mat, pratade och badade tunna. Det var en riktigt mysig kväll. Var så kul att träffa alla igen och få träffa deras respektive :) Kanon dag.

Lördag: Idag var det bara tt gå upp vid 6 och göra sig iordning för jobb. Börjde jobba vid 8.00-16.00 idag. Det var ju rea så folk är ju som galna. Men det var ändå så inte så överdrivet med folk så det gick bra. Denna dagen bara rullade iväg. Efter jobbet åkte ag hem till pluttens mormor och morfar där vi har ätit och haft de trevligt hela kvällen. Så kom just hem och nu ska jag bara ta de lugnt för i mon är det dags för jobb igen :)

Haha här har ni lite vad jag har haft  för mig de senaste. Hoppas ni haft en riktigt bra jul och njutit av eran familj. Det har i alla fall jag haft/gjort! Så jag sä super nöjd :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback