Home!

Hallå babes!
Kom just hem från en dag med massa jobb. Är helt slut idag vet inte varför har vart döds trött hela dagen. Haha igentligen undrar jag hur många paket man slår in på en dag. Haha som sagt det är ju inte bara ett. Tur att det bara är jul en gång om året ;) Jag är nog i alla fall expert på att slå in julklappar nu .

Nu har jag just tagit på mig Jespers stora mysa tröja han har lämnar här hemma, och den luktar plutten med. Och tänkte ta något och äta snart.  Sen blir det bara mys framför tv för min del. Har lite ont i huvudet så måste ju tagga till tills i mon när det är jobb igen ;) haha. Era stackar de är typ bara de ni får läsa om just nu.


Kommentarer
Postat av: Anonym

min älsklings jägare!

2009-12-17 @ 13:36:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback