Hemma!

Hej babes!
Nu har jag äntligen kommit hem efter en lång dag. Först var det jobb idag mellan 10.00-18-00, och nästan inga varor var det som kom. Men men man kan ju inte få allt man hoppas på. Efter jobbet träffade jag alexandra för en fika. Vilket var trevligt för det var ju knappast igår det var vi pratade senast. Så en lång och pratfylld fika bllev det.

När jag åkte hem svängde jag förbi och hämtade mina skor som hade kommit :) Dom var fina de var dom allt. Lite speciella men jag tyckte om dom ändå. Fick även med mig en tunika hem idag. (Haha älsklingen hoppas du inte läser detta). Men den kostade bara 199 kr och var jätte skön ;)





Kommentarer
Postat av: Anonym

åå va fin tunika, får man fråga vart den är ifrån?:)

2009-12-10 @ 19:31:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback