Hej mitt vinterland

Kom just hem från en promenad med lilla busen. Haha han var så himla glad att de va snö tro de eller ej ;) Han skuttade runt i snön., så söt vsr han. Det var himla skönt att komma ut i snön och få lite frisk luft. Kände att jag behövde de, har ju inte blivit så mycket av de det senaste.

Nu ska jag snart göra mig i ordning innan jag ska in till stan och möta upp Julia! Får väl se lite vad vi hittar på, om de blir en fika eller kanske en sväng på stan! Sen får hon allt hjälpa mig att trycka in granen som jag hade tänkt att köpa idag i bilen :) Så pappa kommer snart och lämnar sin bil för jag skulle ju aldrig få in en gran i min lilla pärla. Hoppas ni har en bra dag!








Kommentarer
Postat av: Anonym

Gud vilket fint pannband!

måste bara fråga vart du köpt den?

2009-12-15 @ 22:10:18
Postat av: ida

hihi va söta ni är gumman :) ser hur mysigt ut som helst! tack igen för i helgen va jättemysigt att se er! får vi snart göra om! hoppas du mår fint nu och inte jobbar ihjäl dig. puss

2009-12-16 @ 22:38:41
Postat av: johanna

Hihi tack stumpan :) Tack själva. Ja de va jätte mysigt. Vi måste verkligen göra om de snart tycker jag. Alltid lika kul att ses. Nejdå de är bara bra att de är lite jobb nu innan jul så man njuter mer sen ! Hoppas allt är bra med dig gumman ! puss

2009-12-16 @ 22:43:12
URL: http://johannaholmer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback