Good morning!

god morgon godingar!

Idag tog jag en riktigt god och behövlig sov morgon så nu känner kag mig allt ut vilad. Igår kom jag inte hem förens vid 00.00 så orkade inte särtta mig och blogga tyvärr. Var ju på en jätte trevlig fika med Alexandra. Mycket prat och skratt hann vi med på 3 timmar ;) Efter det skulle jag hämta upp älsklingen hos Lucas med det blev att vi stannade där ett tag.


Nu idag ska jag och baby bara ha en mysdag, kanske gå en lång promenad. Annars har vi inte så mycket annat planerat för dagen. Jag ska upp till a6 lite senare sen efter 18 tiden för att möta upp Julia pluttan för att se om man hittar något till nyår kanske. Men men ha en bra mina kära läsare så hörs vi senare.



Bild: Älsklingen och jag i sommras! Snart blir det en sån bild i thailand ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback