Good morning babes

god morgon godingar!
Idag är det min sista lediga dag för denna veckan så nu får jag vänta tills nästa tisdag igen innan jag får sova ut ;) Idag blir det mys med Ewa hoppas jag! Vi hade planer på att äta en mysig lunch på stan eller a6 och sen ska vi ha en shopping runda ochh efter de så ska vi baka pepparkakor. Visst låter det mysigt?!

 Haha som ni ser jag taggar ju julen nu så pepparkakor kommer ju bli mysigt, om de nu blir några ;) Hah jag bara älskar degen så de kan ju hända att den helt plötsligt bara tagit slut. Ne men usch då får jag nog ont i magen efter. Nehe nu ska jag gå och göra mig i ordning. Hoppas ni får en lika mysig dag som jag.



Bild: Google


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback