God natt!

nehe gott folk ni var inte till så stor hjälp när det gällde råd om skorna. De va visst bara nikki som är trogen och hjälper än ;) Nu är julpyntet på plats och allt annat är fixat runt om! Nu är de mysigt här hemma med massa julpynt. Men som sagt jag har inte så mycket i mitt rum och vill inte ha heller. Utan stjärnan är på plats och mitt tomteljus som jag alltid haft är på plats, sen vid sängen blev det två söta sockertoppsgranan och en liten tomte. De får räcka i mitt lilla rum.

 



Tänkte även visa er min fina lykta jag fick av mamma härom dagen! Jag bara älskar den. Den är så himla fin när den är tänd. Den är inte lika fin på bild som i verkligheten men ni fattar nog .
Så nu blir det nog sängen för min del, är helt slut. Så ha en bra kväll och sov gott.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback