Fredag!

Nu ska jag snart iväg till frissan! ska bli himla skönt, men denna gången har jag inte lika mycket utväxt som jag brukar ha men vi har inte väntat lika länge som vi brukar. Kan ju vara därför ;) Idag ska vi åter gå till slingning istället för helblondering! De senaste gångerna har vi helblonderat mitt hår för det har blivit bäst resultat men jag känner att jag vill gå tillbaka till slingningen ett tag nu istället och se om håret mår bättre vilket jag tror det kommer göra.

Haha min mamma är för söt, i år har jag inte fått någon chokladkalender vilket jag är besviken på men då hade mamma fixat att  jag får ta en choklad varje morgon ändå och det är samma choklad som det är i en kalender :) Och det är mycket mer choklad än den som är i kalenden med vilket är ännu bättre. Så jag får välja en choklad kula eller en choklad kotte varje morgon :) Vet inte om det är ett teken på att hon tycker jag är för stor för en kalneder nu eller vad det är. haha! Hörs senare snyggingar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback