Fredag!

Nu kom jag just hem från frisören. Jag är verkligen jätte nöjd denna gången. Känns mycket mer nartuligt nu när jag gått tillbaka till slingningen  igen! Idag hade jag även Julias mysiga kompis Jonna som gjorde håret på mig. Hon läser nämligen till frisör och var jätte duktig! Och så mysig!
 Köpte även med mig hem två av mina favorit produkter. Ett jätte bra värme skydd mot håret och sen silkesdroppar som får håret båda att se friksare ut och kännas friskare med ! Så dom kan jag rekomendera er.

Nu ska jag snart åka och ta den första sprutan! Usch ganska nervös faktist! Men idag är jag inte lika hemskt som det brukar göra så det är ju skönt. Men som sagt det är ju inte dagens höjd punkt!
Efter det blir det en sväng till stan och a6 och handla klart mina julklappar! Vore ju skönt om man fick de gjort idag så man slipper tänka på de mer. Så hörs senare snyggingar! Ha en bra fredag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback