Fred Claus

Just nu ligger jag ner bäddad i soffan och kollar på en halv töntig julfilm som heter Fred Claus som går på tv just nu! Haha men det är riktigt mysigt faktist. Det är snö ute, granen är kläd och paketen ligger under den och så en mysig julfilm. Synd bara att man inte mår riktigt bra vilket sänker mysfaktorn en del men man kan ju inte så allt.

Min hals är desamma som innan och även min förkylning så näsan bara rinner. Men i mon ska jag bita ihop och försöka komma iväg till jobbet. Men det var nog redigt tur att jag stannade hemma idag för annars hade jag nog inte haft någon röst kvar! Men men ska försöka kurera mig så gott de går nu! 
Bara två dagar kvar tills den stora dagen! Julafton :) 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback