En vecka kvar.

Nu är det bara en vecka kvar tills julafton :) Shit va tiden går fort, som vi pratade om på jobbet så kändes de som igår vi stod där och sa att de var två veckor kvar men nu är det bara en. Jag säger det igen som jag brukar nu för tiden men vart tar dagarna vägen ?! Ska bli mysigt med jul faktist!

Ska snart iväg till jobbet, efetr jobbet skulle jag igentligen träffat Emma pluttan men hon kunde visst inte så det blir hem och klä granen idag :) Jippi. Det är alltid lika mysigt när granen är uppe och man sätter sig framför tv en mårgon och det verkligen luktar gran och så sätter man på något halv töntligt julprogram :) Det är riktigt mysigt tycker jag. Nehe måste kila. Ha de bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback