H&M

Hej babës!

Idag var det jobb hela dagen mellan 10.00-18.00 på stan . Man märker ju att folk gillar rea. Haha är det inte rea på vissa saker så ska dom absolut inte ha de ;) Haha ganska kul ändå. Sen efter jobbbet så åkte jag och baby hem till habo så nu har vi just ätit jätte god mat och haft de mysigt! Så nu ska jag och älsklingen sätta på en mysig film som vi kan somna till.


Jag va inne på H&Ms hemsida, som jag inte borde varit. Så nu har det skapats nya HA-begär!
H&M har fått in jätte fina sommar kläder nu som man är jätte sugen på att handla.
Jag tror inte jag skulle få hem det innan vi åker till thailand så det är ingen idé att beställa det nu.

Här är lite av det jag fastnade för :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback