Min helg

FREDAG: I fredags så var jag ju ledig vilket var himla skönt. Så då fixade jag naglarna och senare på dagen så möte jag upp Julia vännen! Vi gick lite på stan innan vi åkte hem till henne och satta igpng med våran julbakande. Vi bakade rocky road och marabou fudge :) Mycket gott blev det allt. Så vi hade en mysig fredag med mamma mysigt bakande, prat och skratt.



Bild: Rocky road, Google

LÖRDAG: Min lördag var ganska så stressig om man säger så. Först var det jobb som gällde melan 9.30-14.00. Sen efter det var det bara att skynda sig att göra sig i ordning och sedan åkte direkt till dopet av min kusin. Så vi åt massa god mat och hade de trevligt hos min farbror och hans fru och självklart mina kusiner. Var mysigt att få gosa med lilla plutt kusinen!



Bild: Min farbror och hans fru med deras bran. Om ni kollar till höger så ser ni halva min andra kusin efter som han inte ville vara med .


Bild: Min kära syster med min ur söta kusin william.



Bild: Jag, Irena, Caroline och lilla William



Bild: Avslutar dopet med en puss av älsklingen!

LÖRDAG KVÄLL: Efter dopet var det bara hem en snabbis och byta kläder och göra sig i ordning för utgång med jobbet. Började med att vi samlades med på village i stan och hade de mtisgt med ost och kex innan vi drog igång med julklapps leken :)
Efter det så gick vi vidare till åtta glas där vi hade bokat bord. Det var hur mysigt som helt och maten var super god. Så mätt och belåten blev man allt. Det var verkligen hyur trevligt som helst att vara ute och få umgås lite med alla kollegor utanför jobbet för en gångs skull ;)
Men senare efter vi hade ätit, prata och skrattat en hel del så gick vi vidare till olearys, där det fortsatte de trevliga ända fram till stängningen :) Så den dagen var en lyckaf med stressad dag.




Bild: Madde, Sara och Emma



Bild: Marie, Emelie och Emmy



Bild: Veronica, Anna och Jonna



Bild: Haha, jag och Becca



Bild: Sandra, Urika och jag



Bild: Förrätten, vitlöks bröd. Haha den var lika stor som en panpizza.



Bild: Varmrätten, pasta med kyckling.



Bild: Efterrätten, vit chokladmousse med björnbär.

SÖNDAG: Idag har det vart jobb mellan 10.30-17.00. Sen efter det har jag faktist inte gjort ett smack. Jag har så himla ont i min hals och är på väg att tappa rösten tror jag så jag har bara vilat upp den så jag orkar med de sista innan jul nu.
Älsklingen åkte ju till skåne idag med och kommer hem på tisdag eller onsdag så jag får ju klara mig utan honom i alla fall.
Nu ska jag snart lägga mig, är himla trött och hängig och måste ladda dör tre dagar med 9 timmars pass.




Kommentarer
Postat av: nikki

herregud hur många har ni blivit , en massa okända ansikten ju.. haha men trevligt med lite utgång med teamet!

2009-12-21 @ 00:06:05
URL: http://nikkijohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback