Bridget Jones Dagbok

Idag kan ni allt inte klaga på att jag inte har varit aktiv här på bloggen ;) Som ni märker så har jag haft en super bra dag, och det har vart så himla skönt att vara ledig. Det blev inte att sätta in granen idag utan vi tar nog de på torsdag istället. Pappa tyckte de var bättre då.

Tänkte visa mitt gulliga paket jag fick av Julia innan med som hon köpte till mig i thailand. Så gulligt av henne, jätte söta öronhängen, ett fint armand och cocosolja på flaska, som man även kan ha som hår inpackning vilket jag måste testa någon dag :) Och så får ju cocos oljan följa med tillbaka till thailand sen igen tror jag ;)

Nu blir det " Bridget Jones Dagbok" innan det blir sängen, för i mon är det dags för jobb igen. Så ha en bra kväll godingar.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback