Yesterday.

Japp det fick allt bli först scandic i väntan på att Ola skulle sluta sedan blev det Karlsson. Bara massa studenter. Men jag tycke det var kul i alla fall  :) Vi typ drygade oss lite så Ola och Jesper sa att jag skulle dansa med en som var så himla på vilket jag gjorde, problemet vara bara att jag knappt kunde få bort honom sen ;) haha Han vägrade att ge upp även fast jag sa att jag hade pojkvän och Jesper puttade bort honom. Stackas kille ;) Efter Karlsson så gick vi tillbaka till scandic för Dom skulle ha en rally tävling alltså på tv-spel så jag fick vänta där lite innan vi åkte hem men det gjorde inte så mycket. Men som vanligt råkade jag glöma kameran hemma så det blev inga bilder ! Det värsta av allt säg ;)

Idag ska jag ta tag i mitt bullbakande nu kan jag inte dra på det längra ;) Och jag är så sugen på bullar just nu. Sen blir det att fixa lite hemma innan jag ska in till stan och träffa godingen Julia efter hennes jobb. Har inte sett henne på ett tag nu, haha lite mer än en vecka vilket är hemskt så det ska bli kul ! Hörs senare babes!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback