Fredags mys!

Hej hej ! 
Igår hade jag haft fullt upp så jag har inte haft en stund över. Igår var det jobb mellan 12.00-18.00. Var så galet trött idag för jag har inte sovit så bra på nätterna så det var skönt med lite sovmorgon :) Efter jobbet åkte jag och syrran och köpte mat och sen åkte hem till henne och kollade på film. Det fick bli " Män som hatar kvinnor" Jag vet att jag är efter ;) Men bra var den verkligen men sjukt hemsk film!VI hade köpt massa godis med men kul att båda va så mätta så vi åt kanske högs 5 godisar var !

Nehe nu ska jag äta klart för snart är det dags för jobb. 11.00-15.00. Sen efter jobbet ska jag och Caroline upp till a6 en snabbis. Vi samåker ju iag så jag får väl följa med på de hon vill ;) Ha en bra dag babes!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback