Upp&Hoppa

Hallå hallå !
Nu har jag äntligen gjort mig i ordning lite så man kan bli lite människa. Och sovmorgon var inte alls fel utan det behövdes. Sover så himla dåligt på nätterna nu förtiden så det är skönt när man kan sova på morgonen lite istället ;) Nu sitter jag med min frukost här och ska snart kolla lite på tv innan jag åker hem och byter om. Trodde ju inte det skulle vara fint väder idag så jag fick inte med mig rätt kläder hit ;) Så får göra ett snabb-stopp hemma innan jobbet! Idag är det jag och Rebecka som jobbar vilket ska bli kul att se henne. Har ju bara jobbat med henne en gång innan i sommar sen har hon bara haft massa semester ;) Ha en bra dag alla.



Jag & Rebecka på en gamal personalfest !

Kommentarer
Postat av: rebecca

hahaha vilken himla läcker bild! kul och jobba med dig i dag :D puss!

2009-08-19 @ 23:08:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback