Test kört.

Haha har just test kört en bil som pappa lånat hem som han är så sugen på att köpa. Kanske inte den jag skulle valt av alla bilar men den är bra när han ska åka med alla sina varor till kunder så han har mycket last ut rymme. En Toyota hilux är det. Så galet stor att köra ;) Trodde n'stan jag låg mitt ivägen hela tiden istället för rätt sida. Men den var faktist väldigt skön att köra men som sagt ett sånt månster. Skit stor. Särskillt mot min lilla peugeot 2006 som är så himla liten och smidig ;) Men vi får väl se om det blir den eller inte.



En sn här var det fast i silvrig. Fast jag hade gillat den mer om den är i svart för det är så snyggt. Den ser inte så stor ut men med lilla Johanna bakom ratten så var den de ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback