Stress dag.

Hallo babes!
Idag har det var en galen dag. Började med att jag skulle köra in mammsen till jobbet vid 10 för jag skulle med jobba på stan fast började inte förens senare och jag skulle göra naglarna. Men såp fort jag kom hem så ringde dom från jobbet och sa att en va sjuk som skulle jobba på a6 så då skulle jag jobba en timme på stan så att Jonna fick lite lunch sen åka upp till a6 för att sedan jobba där.
Men innan de skulle jag ju fixa naglarna och som tur va så kom inte Patricias första kund så jag kunde komma tidigare. Så denna gången blev det persika färgat glitter för förra gången hade jag rosa med glitter så jag ville ha glitter denna gången med :) Sen vid halv två till kvart i 3 jobbade jag på stan sen vid 3 till åtta va jag på a6 så jag har inte vart hemma något idag känns de som.
Jag är helt död allvarligt talat, när man inte är berädd att jobba så länge så tar de på krafterna ;) Så nu ligger jag här i sängen med min godispåse och är helt död!
Så nu ska lilla Johanna krypa ner och få lite sömn för att tagga jobb i mon :) Nattinatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback