Sommaren med Göran..

Nu är jag just hem kommen från bion med Julia. Jag tyckte faktist att sommaren med Göran var bra. Visst att man inte skrattar hela tiden men jag tyckte ändå så inte den var dålig :) Haha den hade sina höjdpunkter. Så jag och Julia skrattade i alla fall.
 Sen va de lite komiskt för jag reserverade biljetterna i förrgår så inte fasen visste jag att man var tvungen att hämta dom igår så ddet fanns inga biljetter till oss men vi fick till slut tag på två i jämte varandra efter att de va någon som inte kom och hämtade dom, så de va nära att de inte blev någon bio idag ;) haha så nu vet ni de akta er för att reservera några dagar tidigare för då måste ni hämta dom tidigare med;) Sen efter typ 5 min efter att filmen hade börjart så kom Jespers mamma Anne och hans pappa Jonas och hans lillebror Max in för dom var sena så dom satte sig i jämte oss :) Vilket också var väldigt kul. Så det blev ett annorluna bio besök än va man är van vid :)

Ikväll blir det bara att ta de lugnt innan jag går och länger mig för i morgon är de dags för jobb men innan de så blir det att göra mina naglar igen vilket är så behövligt. Skämms så över att visa mina naglar i butik nu efter som jag tappat två av naglarna och slåt sönder typ 2 så de ska bli skönt att fixa dom igen :) Ha en trevlig kväll.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback