Sjukhuset halva dagen.

Idag har jag suttit på sjukhuset från 10.00-15.30! Så galet segt dom bara sätter en i ett vit tråkigt rum och så får man sitta där några timmar innan det kommer någon. Och gissa vad ?! Jo Johanna ska äta pencellin ÏGEN ! Alltså detta måste ju vara min hundrade kur eller något sånt. Men men vi får väl se om det hjälper denna gången då. Och som vanligt är dom elaka mot min lilla arm och ska envisas med att ta blod prov vilket jag inte alls är så förtjust i. Ont som bara den ju! Haha ne nu ska jag inte tycka synd om mig längre.
Nu ska jag ta något att äta sen får jag se vad jag gör. Jag är så sjukt trött nu i alla fall så lugnt blir det nog. Ska kanske se klart filmen jag påbörjade igår. Somnade ju såklart denna gången med ;) Sen blir det nog äppelpaj som står på listan ! Hörs sen godingar!



Lilla armen ! Aj aj.



Haha roligt rum va. Till och med spindlen i taket rörde sig inte änns.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback