See you tomorrow..

nehe nu orkar jag inte vara pigg länge så nu ska jag krypa ner i sängen och sätta på en film som man kan somna till. Jag är ju ledig i morgon så jag kan ju vara uppe hela natten om jag så känner för men tror inte att de blir så ;)
 
Haha måste bara berätta om världens sötnos som var inne på jobbet idag. Det var en mamma som var inne med sin lilla son han kan inte vart gamal 4-5 år kanske, så skulle han betala en sak så han skulle få tillbaka 50 öre. Men så var våra 50 öringar slut så jag skulle springa och växla så när jag var borta så hade mamman sagt att de gjorde inget att dom inte behövde 50 öringen men då sa lilla Pojken "Det gör vi visst" haha så då sa mamman nej nu går vi och han bara "nej jag vill ha den" . Sen gick dom ändå men jag träffade dom på vägen och då så fick han sin 50 öring och han sken upp som en sol ;) haha jag och Ania skrattade så han var så himla söt. Han gjorde nog min dag i alla fall;) Nehe Nattinatt gott folk sov gott.



mitt nya nit-bälte som passar så bra till klänningar. H&M 99 kr. Ska även köpa ett smalt så fort jag hittar något snyggt. Det är så snyggt med Nitar just nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback