Scrambled eggs..

Idag blev det tyvärr ingen fika med Camilla för hon hade massa som hon skulle fixa idag med sin mamma innan flytten. Så istället åkte jag ut till Habo till älsklingen så vi och hans lille bror tog en lång promenad i skogen med deras hund. Det var så himla skönt för jag har inte rört på mig på så länge nu. Sen så fick jag lära mig av Anne hur man gör skrambled eggs (äggröra). Haha alltid lär man sig något nytt när man är där. Hon är min privat kock-lärare ;) Det är ju så himla gott med äggröra på morgonen och bacon som på hotelfrukosten ;) Så nu kn jag bjuda på redig frukost när jag flyttat hemifrån.

I morgon är det jobb igen mellan 9.30-16.00 sen efter det blir det att åpka ut till habo och fira lilla Maxen som fyller 13 år i mon. Han blir en liten tonåring nu! Stor pojk. Sen blir det fika hos syrran innan hon åker utomlands på fredag så i morgon blir det fullt upp.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback