Pratkvarnar ..

Haha nu har jag just kommit hem från en fika med Julia då. Jag hämtade henne efter jobbet så tog vi en fika. Vi var där vid sju tiden och satt där tills elva. Vi är såna pratkvarnar båda två så det är svårt att få stopp på oss;) Efter fikat gick vi och hälsade på älsklingen och Ola vilket gjorde att de blev ännu mer tjöt såklart så jag var ju inte hemma förrens halv ett nu ;) Men det var en super mysig fika en fredagskväll som denna. Nu ska jag försöka få lite sömn och tagga förr jobbet i mon. 9.30-14.00 så det är inget långt pass så efter det ska jag hem och försöka sola lite om man hinner ! Sov gott babes så hörs vi imon !



Pinglan var inte sugen på att vara med på bild men det var ju bara ett måste ;) Tyvärr Julia.

Kommentarer
Postat av: Emelie

jobbar du på village? =)

2009-08-08 @ 15:44:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback