Otålig!

Nu börjar jag bli riktigt otålig på att vänta på mina efterlängtade skor, Snart har jag väntat i nästan 3-4 veckor på dom. Så om jag inte får dom denna veckan så tror jag absolut de är dags att ringa och se var dom har tagit hus! Vill ju ha dom nu!! Men men förhoppningsvis dycker dom upp denna veckan men vem vet så har jag tänkt de snaste veckorna nu ;)


Jag är även väldigt sugen på dessa enka klackskorna. De är inget speciellt med dom men de skulle nog vara snygga till ett par snygga jeans och ett enkelt linne om man inte vill vara så överdrivet festlig någon kväll. Och de är även väldigt billiga. Men jag måste nog lugna ner mig med mina skor nu ;) Och kanske börja hålla i pengarna. haha Men man blir ju så himla glad av ett par high heels,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback