Mys väder..

Jag tycker verkligen att det är jätte mysigt när det regnar. Så just nu sitter jag på våran uteplats och och dricker lite te. Hur mysigt som helst. Kännde efter allt plock i mina gaderober så var jag värd att bara sitta och inte gör ett smack ;) Men va bra det blev i gaderoberna i alla fall och vissa kläder fattar man ju änns inte att man ha kunnat ha på sig. Illa illa ;) Haha men det var ganska kul att testa de gamla kläderna och man hittade även sånt man glömt att man hade. Får se om Camilla hinner att ses idag annars kanske jag får ett ryck och följer med min mamma och granne på BINGO ;) Hur kul skulle inte de va då. Men vi får se hur det blir. Nu ska jag dricka upp mitt te innan det blir kallt.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback