Mat & Film..

Idag blev det en sväng till a6 eftersom det inte var något sol väder och älsklingens lille bror Max fyller år i veckan så var det bäst att köpa något till honom ;) Själv fick jag med ett nitbälte hem.(kan visa senare). Så det var en mys dag. Så när vi åkte hem köpte jag och plutten min med oss mat hem och hyrde film. Det fick bli lite kina mat och filmen "Gran Torina" Det sägs att den ska vara bra men det återstå att se ;) Vi har just ätit lite nu så vi är proppmätta så nu ska vi sätta på filmen och bara mysa i soffan. Kan nästan sätta något på att plutten kommer somna ;) hah. Vi hörs senare sen gullungar. Ha det bra så länge!






Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag tycker din kille är riktigt lik han som spelar "Jungle George" :)

2009-08-11 @ 16:19:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback