Ledig dag..

Idag har jag vart ledig och det har vart så himla skönt. Jag hade sovmorgon åt frukost i solen och sen har jag bara njutit i solen hela dagen med älsklingen. Så det har vart hur bra som helt idag. Nu har jag just gjort mig i orning för jag ska möta upp Julia gumman nu när hon slutar jobbet så ska vi sätta oss på någon mysig uteservering och fika lite. Ska bli mysigt. Som sagt jag jobbar ju hela helgen så det kommer nog bara bli en lugn helg. Nu måste jag skynda mig iväg. Hörs senare sen.


Svar till anonym : Mitt linne är från Gina Tricot men jag säger bara det dom håller nog på att ta slut. För dom hade just hängt upp dom och nästan alla små stolekar var redan borta. Den finns även i svart också. Jag tycker om den jätte mycket och den passar jätte bra till jeans !
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback