Inventering!

Nu är jag äntligen hemma efter en lång dag på jobbet. Som sagt så hade vi ju inventering idag, vilket är så sjukt jobbigt att räkna allt som finns. Och vi har ju än hel del små saker i hela butiken. Och självklart glömmer man bort det man just räknat så man får räkna om det igen. Haha galet jobbigt men nu är det över ;) Började med att inventera på stan sen fick jag åka upp till a6 i två timmar och göra klart där så jag har verkligen vart överallt idag! Det ska bli så galet skönt att få sova nu. Sen i morgon bitti ska jag självklart vara hos tandläkaren i mon vid 7.50! Så ingen sovmorgon här inte sen är det jobb igen! sov gott gullungar!


Kommentarer
Postat av: Ewa

har också haft inventering idag.. såå tråkigt så håller med dig till 100 % :)

2009-08-31 @ 23:04:35
URL: http://soelberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback