Inte mycket.

hej gott folk.
Jag vet idag har jag vart dålig på uppdatering. Men det har inte hänt så mycket kul att berätta om. Men idag var det i alla fall jobb 11.30-16.00 med Nikkipikki idag med ;) Sen direkt efter jobbet åkte jag och kollade hur det gick för pappa och Jesper när dom bytte kopling på min lilla pärla :) Så nu rullar den på så fint igen. Tänk vad det hade kostat tt lämna in den på lagning men istället har jag ju en redig man som kan sånt där med bilar ! En redig Karl ;) haha. Och så busade vi lite med hundarna med, som är såna godingar lilla Zacke och Tyra. Mina små hjärtan. Nu blir det myspys högst upp på listan efter som det är sånt rusk väder ute. Blåser ju så galet kallt.


Kommentarer
Postat av: nikki

ååhh vilken hund är vilken? :) vilken är den gravida haha

ska hitta en helg så snor jag en av dem !

mycket trevligt att jobba med dig ocksp hjärtat. puss puss

2009-08-16 @ 20:24:06
URL: http://nikkijohansson.blogg.se/
Postat av: emma

Hej vännen!

Hur är det? Saknar dig!

Gissa vad jag äntligen har lärt mig? Göra håret till en rosett! :)

Minns du hur vi satt i Berlin och jag skulle göra det på dig? -Katastrof!

Hahah men nu kan jag (bilder på bloggen).

Kan vi inte ses någon dag?

Saknar dig hjärtt! <3<3

2009-08-16 @ 21:21:44
URL: http://emmashappening.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback