Inga bullar..

Nej har ju tyvärr inte hunnir baka mina kanelbullar idag men jag är även ledig i morgon så det får bli då istället :)
Idag har jag och Jesper typ bara gjort lite ärenden på stan och a6 så det var darför jag inte han baka ;) Jag fick i alla fall med mig en scarfs/halsduk med mig hem ocg pudder vilket alltid går åt.  Ikväll blir det att åka in till stan och ta något glas vin med Ola som jobbar i baren på scandic för det är hans sista dag idag så jag Jesper och Ola ska nog sedan kanske gå till Karlsson efter som det nog är öppet för alla studenter idag ! Så det kommer bli trevligt. Men vi hörs senare sen godingar!


Kommentarer
Postat av: nikki

ja jag kände det var dags att förnya, men det är inte jag som gör det. har ingen aning om hur det fungerar alls med koder och så vidare.. så tyvärr kan jag inte hjälpa dig snuttan men tror jag hittat en helg då jag snor din söta hund ;)

2009-08-18 @ 09:57:44
URL: http://nikkijohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback