Igår kväll..

Igår efter jobbet så skyndade jag mig hem och gjorde mig i ordning för jag och älsklingen skulle först äta lite mat vilket fick bli på Jesens, mycket gott ! Sen efter det åkte vi hem till Koffe jespers kompis och drack lite innan vi begav oss till Jespers jobb på scandic. Så vi satt där i baren ett tag, jag skulle ju högst ta två glas vin men det blev lite mer än tänkt. Efter vi vart på scandic ett tag så gick vi vidare till olearys, vilket var mycket trevligt. Hela kvällen var väldigt bra faktist, även fast jag var ensam tjej ;) haha fast det har jag inget emot. Så kvällen bestod alltså av mat, skratt, dricka och trevligt folk.





















Kommentarer
Postat av: Anonym

oh, vart kommer ditt fina linne ifrån? :)

2009-08-06 @ 21:51:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback