Hard work work

Hej gullungar!
Jsg har verkligen inte haft tid till att kunna uppdatera de senaste. Igår var det jobb hela dagen från 9.30-18.00 då jag var själv hela dagen med vilket är lite segt. Sen idag var det jobb från 10.00-19.00 så idag är jag helt slut. Även fast Sara och Aina med jobbade så var jag ensam hela dagen för dom har vart på vinden och jag har vart i butiken. Så nu är jag helt galet trött. Det tar på krafterna att alltid le och va trevlig. Men det gick bättre än va jag trodde att jobba idag i alla fall vilket var skönt :) Nu ska jag gå och äta lite grillat vilket kommer bli så gott !



Svar om mina naglar : Jag gör dom hos Patricia som sitter på salongen Vild & Vacker just nu. Hon är så himla duktig och mysig tjej så jag trivs jätte bra med mina naglar varje gång :) Så jag kan verkligen rekomendera henne om du är sugen på att göra dina naglar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback