Deo!

Tänkte rekomendera en sån super bra deodorant som man bara inte kan sluta lukta på. Jag har haft den för typ ett, ett och ett halv år sedan och trott att den inte fanns längre! Tills idag! Jag fick för mig att jag skulle lukta på en av LdBs deo tack vara att jag vet att dom är så bra! Och självklart så var det den doften jag har haft och letat efter! Den luktar så galet gott så man kan knappt sluta använda den. Tro mig jag tog deo nästan hela tiden för jag tyckte den luktade så gott. Och det lär jag göra nu med. Så är ni ute efter en bra Deodorant så köp denna !


Kommentarer
Postat av: helen

den duschshowern är riktigt god med =)

2009-08-27 @ 21:54:04
URL: http://heleenh.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback