Äppelpaj.

Jag tycker att en vanlig klassisk äppelpaj är så himla gott. Så när jag fick syn på alla dess äpplen vi har i våran trädgård just nu så fick jag ett sug efter äppelpaj, och så fick de bli ;) Så nu har jag just tagit ut den ur ugnen. Hade ju ingen vaniljsås vilket var lite surt men vaniljglass är inte fel det heller till så det fick det bli. Så nu ska den osminkade Johanna njuta av pajen. Det har vart så himla skönt att vara osminkad nu de senaste dagarna. Känns så skönt när man vet på kvällen att man bara behöver borsta tänderna och inte ta bort sminket ;) haha. Var bara tvungen att dela med mig av de. Ha en bra kväll gullunar så kanske vi hörs senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback