allergi ?!

Så här bra går det med mitt pluggande idag ;) usch det är verkligen segt att sätta igång. Jag har så dålig självdiseplin när det gäller att ta tag i pluggandet. Fast jag gjorde faktist lite innan åtminstonde.


Jag har vart förkyld nu i 3 veckor så jag vet inte om jag är förkyld eller om det har med pollen att göra. Så fruktansvärt irreterande är det i alla fall för jag kan knappt andas. Fick en allergi tablett av pappa innan så vi får väl se om det bror på allergi eller om det är bara en jätte jobbig fökylning. 

Nej om man kanske ska ta sig i kragen och plugga nu då, och verkligen göra det med ;) Hörs senare. Puss





Kommentarer
Postat av: Elin

den 16 maj:) en lördag e det.

2009-04-26 @ 18:38:05
URL: http://hubbie.blogg.se/
Postat av: Anonym

Fint hår du har :) färgar du det själv?

2009-04-29 @ 11:15:53
Postat av: johanna

tack så mycket :) nej jag färgar det hos frisören :D

2009-04-29 @ 13:14:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback