TV-Kväll

Idag var det första dagen i skolan igen, Men jag började inte förrens 12.00 idag vilket var skönt fast vi slutar där i mot ite förens kl.16.30 vilket är lite segt men vi har ju bara sömnad och idrott vilket är ganska bra dag ändå. Jag fick även VG på mitt idrotts prov vilket var bra tyckte jag allt. Det var ju galet många frågor och svåra sådana med så jag är nöjd. Ikväll blir det bara mys framför tv för det är först kl 20.00 Ugely Betty sen är det dubbel avsnitt av  desperate housewives Vilket pltten inte blev å gad över när han fick veta så han sa att han skulle komma till mig när ddet slutar vid 23.00 och krypa ner i jämt i stället. Han är väl för söt han . haha !



Kommentarer
Postat av: Louise

haha jaa visst är det sjukt gott :) kul att du har skaffat blogg sötnos! :D

2009-04-15 @ 16:16:20
URL: http://looooooouise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback