trevlig kväll

Igår hade vi en super trevlig kväll. Jag och jesper och luscas åkte iväg för att se lucas tjej dansa vilket var mycket trevligt. Det var väldigt kul att få ett anskite på denna Eva vi hört så mycket om ;) Hon var jätte trevlig likaså hennes kompis ,så himla roliga :) Så vi kollade på dansuppvisningen sen åt vi 5 pizza innan vi skulle åka . Vi åkte även förbi Pa och hans tjej en sväng  innan vi åkte hem. Dom var med hur gulliga som hellst. Så det blev en lyckad liten tripp allt :)

Så som sagt jag hade ganska fullbokad dag så jag hann inte skriva så mycket igår men jag skriver nog ikväll i alla fall när jag kommit hem från jobbet ;) Ha en bra dag i solen alla godingar. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback